Svjetski dan srca

Svjetski dan srca

Manje soli više zdravlja

msvz

AED

AED 200

Oživi me

ozivi me logo


Nove objave

Plan aktivnosti Svjetskog dana srca 2016

Plan aktivnosti

Svjetski dan srca 2016. u Zagrebu

Srijeda, 28. rujna 2016.

11:00                   Zaklada Hrvatska kuća srca, Ilica 5, Oktogon

                            Tiskovna konferencija povodom Svjetskog dana srca 2016.

Info Svjetski dan srca 2016

Pokrenite svoj život

  • Odgovarajuća prehrana i piće daje Vašem srcu gorivo koje mu je potrebno
  • Redovita tjelesna aktivnost može Vam pomoći da smanjite rizik oboliijevanja od bolesti srca i da se osjećate sjajno
  • Prestanak pušenja je jedna od najboljih odluka koju možete učiniti za poboljšanje zdravlja vašeg srca

NAŠA MISIJA

nm1

dobrovoljno financijsko i materijalno pomaganje u liječenju oboljelih od kardiovaskularnih bolesti

nm2

promicanje prevencije kardiovaskularnog zdravlja i napretka kardiologije

nm3

informiranje i educiranje građana o sprječivosti kardiovaskularnih bolesti i važnosti njihove aktivne uloge u prevenciji odnosno ranom prepoznavanju uklanjanju i liječenju čimbenika rizika

nm4

trajna skrb za napredak kardiološke znanosti i struke u Gradu Zagrebu i Republici Hrvatskoj te razvoj i opremanje kardioloških odjela i ustanova

nm5

podrška educiranju i koordinacija liječnika medicinskih sestara i ostalih profesionalaca kao i pravnih osoba koje se izravno ili neizravno bave kardiovaskularnom medicinom

partneri i suorganizatori


Redovita fizička aktivnost

temelj očuvanja zdravlja

Ovakvo tradicionalno vjerovanje, potvrđeno je mnogobrojnim znanstvenim istraživanjima
i ugrađeno u temelje svake sveobuhvatne skrbi o kardiovaskularnim bolestima.

Spomenom redovite tjelovježbe, gotovo nam uvijek misli krenu put organiziranih sportskih aktivnosti, međutim nije baš tako. Svaka je fizička aktivnost izvrsna navika ako se provodi redovito.

Tridesetak minuta hoda dnevno minimum je koji smo dužni svojim zapostavljenim tijelima,
a sve iznad toga dobrodošao je oblik brige za sebe.